نیروی هوایی آماده است تا با دشمنان اهل بیت در هر نقطه از جهان به مقابله برخیزد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: جمهوری اسلامی ایران تکیه‌گاه ملت‌های مظلوم است.

جمهوری اسلامی ایران تکیه‌گاه ملت‌های مظلوم است امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالروز بیعت همافران ارتش با امام خمینی (ره) که در مدرسه علوی میدان بهارستان تهران برگزار شد، گفت: ایام الله دهه فجر یادآور پیروزی شیرین انقلاب است.

وی ادامه داد: در این ایام به یاد خاطره‌سازی‌های همافران ارتش می افتیم که در آن روز رهبری امام خمینی را به رهبری شاهنشاهی ترجیح  داده و در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران کمک‌های شایانی کردند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می گیریم که جهان اسلام تحت نفوذ افراط گرایان به ظاهر مسلمان قرار گرفته که با پول ها و تسلیحات عربی غربی به دنبال پیاده‌سازی افکار شوم خود هستند.

وی تصریح کرد: آنها مردم مطلوم یمن، عراق، سوریه و بحرین را به بدترین شکل ممکن به خاک و خون می کشند اما در این میان جمهوری اسلامی ایران به تیکه‌گاهی امن و مطمئن برای ملت‌های مظلوم منطقه تبدیل شده است. ایران اسلامی رهبری مقتدر و با صلابت همچون سید علی خامنه‌ای دارد.

امیرنصیرزاده با اشاره به اینکه 37 سال پیش نیروی هوایی ارتش در خط امام به عنوان اولین واحد تشخیص راه حق از باطل نظام بود، گفت: بیعت مردم با امام باعث شکل‌گیری اندیشه اصلاح طلبی گردید و با پیروزی انقلاب اسلامی مستشاران نظامی ایران را ترک کرده و جنگی تمام عیار علیه کشور آغاز کردند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا با بیان اینکه گذر از گردنه تحریم ما را به قله‌های بلند خودکفایی رساند در دوران سازندگی در مراکز دانشگاهی غبار وابستگی زدوده شد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پله‌های ترقی به سرعت طی شد و امروز نیروی هوایی به عنوان یک نیروی روزآمد و مدرن شناخته می‌شود.

امیر نصیرزاده در پایان با اشاره به آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخ به هرگونه تجاوز خاطرنشان کرد: این نیرو آماده است تا در صورت لزوم با دشمنان اهل بیت در هر نقطه از جهان به مبارزه برخیزد.





:: برچسب‌ها: دفاعی ، ملت ، نهاجا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : یک شنبه 18 بهمن 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی